Karácsony jön

A hosszúra nyúlt aszály miatt a gombamániám hibernálta magát. A kedvezőtlen időjárás lehetetlenné tette idén, hogy a novembert a lilatönkű pereszke hónapjának nevezzem. Évekig szinte dúskáltam a kedvenc gombámban az őszi szezonban. Hetente 2-3x mentem a reptéri mezőre gyűjteni egy keveset, amit aztán ebédnek, vacsorának készítettem el. Idén nem kóstolhatok lilatönkű pereszkét. Persze az aszály nem végzett a gombamániámmal és remélhetőleg a talajban lévő pereszke micéliummal sem. Tehát előbb-utóbb írok új gombás cikkeket, csak éppen más téma foglalkoztat. A gombamániám szomorúságát lecseréltem az ünnepvárás jól eső izgatottságára. Napok óta Karácsonyra hangolom magamat. Apró lépésekben haladok, hogy az ünnepi hangulat normálisan ki tudjon alakulni. Semmi sietség, mindennap egy kevéske elmélkedés a Karácsonyról.
A fotóm kapcsán megemlítem, hogy két hete próbálok rájönni: van vagy nincs összefüggés a világi Mikulásábrázolás és a légyölő galóca színei közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése