Legyen inkább gomba


A lilatönkű pereszke március elseje óta rendszeresen megfordul a gombavizsgáló asztalán, és ma az egyik árusnál is volt belőle. Az árusnak van szakellenőri végzettsége, így neki nem kell határozásra hoznia a természetben gyűjtött termőtesteit.
Jól tettem, hogy rutinból ránéztem a pultjára, mert a tavaszi nap-éj egyenlőség napján egy ládányi tipikus őszi termőidejű gombát látni nem mindennapi élmény.
Inkább a gombákról, a természetről, vagyis annak maradékáról írok és nagy ívben kerülöm a hazugságokat. Sok mindenre rájöttem életem negyvenhat éve alatt, például hogy az érdekeimet egyetlen egy valakinek áll érdekében megvédenie, és az pont én magam vagyok! Felejtsd el a demokrácia bullshitet! A nyugati demokráciák is igen komoly válságba sodródtak bele.
Írhatok én számtalan közéleti írást, nincsen semmiféle hatásuk. Fölösleges energiapazarlás részemről.
Megyek meditálni, mert menten megüt a guta. Rohadtul stresszes ebben a romlott lelkiismeretű, hanyatló, önhazugságokba zárkózott, beteg, roncs-társadalomban "élni". Pechemre magyarnak születtem, és magyarként ezen a földön "kell élnem és halnom". Micsoda hülye sorscsapás! Persze tudom lehetne rosszabb is. Egyébként honnan tudod, hogy ez nem az a rossz, amiből sikítva kéne menekülni?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése