Erőnléti séta tavaszi hangulatban

Mostanában erőtlennek és fáradtnak érzem magamat, ami igencsak bosszant, mert jobb szeretek lelkesülten és fáradhatatlanul dolgozni a projektjeimen. Ezért rászóltam önmagamra, hogy adjak bele mindent és a szokásos öt kilométer dupláját tegyem meg a napi sétám során. (Idén minden hónapban minimum 150 km-et megyek.) Végül tizennégy lett, érintve a vasútállomást és a Csabaparkot is. A park eleve elég nagy, annak körbejárása is növelte a távot. Ezzel már elégedett vagyok. Ráadásnak visszafele jövet is volt kedvem fotózni és miután pihentem a könyvtárban, abszolút jó érzéssel a testemben értem haza. A mai erőnléti séta és pörgős hazaérkezés megmutatta nekem, hogy nem hunyt ki bennem az életkedv és a végsőkig igyekszem megtartani a szenvedélyemet. Lásd a képválogatást.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése