Szolgálati közlemény: ez+az

Napközben lejártam a lábamat, de csak öt darab vargányát találtam. A profik kiló számra gyűjtötték. Azonban megtaláltam a kedvenc ritkaságaimat, a rózsaszínű nyálkásgombát Gomphidius roseus, a sötétlila pókhálósgombát Cortinarius violaceus, a kocsonyás álgerebent Pseudohydnum gelatinosum, a gyűrűs ráncosgombát Cortinarius caperatus és utamba akadt egy szürke csengettyűgomba Pluteus salicinus is. A fajszám lenyűgöző, de egyik gombából sincs mázsaszámra. A vargányák csak foltokban jöttek elő. A helyismerettel rendelkezőknek is be kell nézniük több "tuti helyre" a teli kosárért.

A mobilinternetem csak edge hálózatot talált, 3G-t nem, így lassú a böngészés, a blog szerkesztése. Pluszba gyakran eldobja magát a kütyü vagy az illesztőprogramja, ami még nehezebbé teszi a Gombamánia frissítését.
Megfáztam. Eleve kezdődő náthával indultam el az idei találkozóra. Egy halom papírzsepi alól írok.
Most elrakom a netbookot, mert erőt kell gyűjtenem a holnapi túrára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése