Tanulság mindenkinek

2014 október második felében a netadó elleni tüntetéshullám volt az utolsó jele annak, hogy a magyar nemzet igenis a nagyvilághoz tartozik és a fejlődést támogatja. Az most másik téma, hogy időközben a szabadság terének tekintett kibertért hogyan osztotta fel maga között néhány elképesztő tőkeerejű multicég, és a közösségi alkalmazások nevükkel ellentétben a közösséget számolták fel. Erről már mások írtak, keress rá, mert ezek is nagyban hatnak rád, akármennyire is nem kívánsz tudomást venni az életedet veszélyeztető halmozódó problémákról.
Maradok kies hazámnál, hiszen ez a mikrorendszer befolyásolja mindennapjaimat, és üti agyon egyből a kedvemet, amint előbújok kétségbeesve védelmezett alkotói műhelyemből.
Én ott voltam tíz évvel fiatalabban a helyi tüntetéseken a netadó-ellen. 2014 és 2017 között több helyi tüntetésen is jelen voltam, mert jobboldali konzervatív pogányként, aki tisztában van az emberi értékekkel, fontosnak tartottam személyesen megmutatni vállalásaimat. Bármennyire hihetetlen, de azon kevesek közé tartozom a megalkuvások kicsiny mocsarában, akiknek vannak elvei és nemcsak olvasott az erkölcsről, hanem gyakorolja is. Ezért oly keserves számomra, ahogy a jelenlegi 30-as generáció veselkedik neki egy az alapjától rontottnak számító rendszernek és követeli a változásokat. Semmi sem fog változni, hiszen a magyar nemzet az alapjával együtt egy hazugság.
Linkeltem a több tucatnyi közéleti írásom közül hármat, amiket érdemes elolvasnod.

Közéleti gondolkozás: az első lépés
A nemzeti illúzióról

Kinek a felelőssége?

Időt szántam rá, hogy átlássam a mikrorendszert, ami közvetlen befolyásolja az életemet. Ezt javaslom neked is, mert csak a valóság ismeretében lehet stratégiát és taktikát kidolgozni a NER felszámolására, ami egy profi élősdi szervezet és semmi más nem érdekli mint tagjainak vagyonosodása. A magyar ember oly kisszerű lény, hogy kizárólag anyagi javakban képes gondolkodni. Ezért is röhögök rajta, amikor nagy szavakkal kezd dobálózni. Az abszurd élő megtestesülése. Nagy sóhaj. Részemről minden lehetségest megtettem, hogy másik irányt mutassak. Most már te jössz, kedves olvasóm. Csinálj végre valamit!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése