Őszi gombakör


2020. októberében örökítettem meg a fakógomba faj termőtesteinek gombakörét a pósteleki génbankban. Tökéletes illusztrációja az őszi oktatási anyagomnak, amit sok-sok online előadás után inkább élőben adnék elő.
A valóságra vágyom.
Megcsömörlöttem az internettől, amit elősegített, hogy megtudtam, az internet az egyik legnagyobb széndioxid kibocsátó! Növeli az ökológiai lábnyomomat, amit csökkenteni szeretnék. Jelenleg 1,7 Földet igényel az életmódom, vagyis bőven kárára vagyok az élővilágnak, holott közvetve semminek se ártok! Fonák helyzet, amin változtatni akarok, hogy hiteles képviselője legyek a gombáknak, a természetnek. 
A két masszív hőhullám, a júliusi és az augusztusi engemet is meggyötört, és ezen a héten regenerálódom.
A piacon hétfőtől szombatig ott vagyok, és rendelési időmben gomba témában picit sem látszik rajtam a kimerültség. Ugyanúgy lelkesen adom át az ismereteimet a kedvenceinkről. Csak éppen az őszi oktatási anyag összeállítása halad lassabban. Eleve azon fennakadtam, hogy a felhalmozott tudásomból miket válogassak ki, mik legyenek a témák. Aztán pénzt is akarok keresni az oktatással, hiszen középkorúként rám férne egy nagy generál, és a magánorvosi ellátásnak ára van. 
Jobb lenne élő előadásokat szerveznem megbízási szerződéssel. Inkább ezen ügyködöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése