Emlékkép

Online előadás előtt, amikor teszteltem a technikát, akkor készítettem a képernyőmentést. Szeretném, ha így emlékeznétek rám. Természetjáróként jól ismerem a természet törvényeit, és nincsenek illúzióim, hogy mi történne velem, ha megfertőzne a Covid. De végezhet velem valamelyik gyakori betegség, ahogy baleset is. Negyvenen túl minden év ajándék. Érzem, hogy túl vagyok testem fizikai fénykorán, és az elmém sem olyan rugalmas mint harmincas éveimben volt. Persze sok edzéssel akár a félmaratont is lefuthatom; írhatok sok-sok cikket vagy könyvet, de reálisan nézve, a céljaimat elértem. Nincs okom lógatni az orromat. Ha ennyi volt az életem, mert véget ér 2021-ben, elégedetten adom vissza lényemet a bioszférának. Egyetlen aprócska hulláma voltam az élet óceánjának, és elcsendesülök. És ez így van jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése