Emlék 2016-ból

2016. április 23-án egy autóban hárman elmentünk túrázni az Erdélyi-szigethegységbe. A fő cél Gurahonc arborétuma volt, ahová egy évvel korábban is elmentünk. A nyitókép ott készült rólam a japánjuhar alá bújva. A park után még bőven volt időnk, így átmentünk Menyházára és felsétáltunk az egykori márványbányához. Az útról lefotóztam Déznán áthaladva az egykori várat. Jó lett volna idén ismét megnézni az arborétumot, a bányát, de talán jövőre, ha megúszom a járványt. Szerencse, hogy itt vannak a fotók, amik segítenek felidézni az emlékeket. Jó érzés, felmelegíti a szívemet. Egyébként most is vannak örömeim, hiszen teremnek a tavaszi gombák, és itt a kert, ami mindig ad munkát és szép pillanatokat. Minden reggel gyönyörködök a tulipánokban. Idén különösen szépnek találom a tulipánok egyszerűségét és mégis pompázatos megjelenését.
Múlt héten alaposan lefárasztottam magam. Ezért ma pihentem. Pici kertészkedés és pizzasütés volt a házi munka. Holnap a gyulai piacon veszek néhány növényt és elültetem azokat. Kertészkedni ugyanolyan jó mint túrázni. Ha csak egy kis balkonod van, tájolásától függően betelepítheted növényekkel. Hidd el, jobban fogod érezni magadat, ha már úgy érzed, hogy agyonnyom a járványhelyzet. Én is szorongok, de rutinos szorongóként tudom kezelni.
Lásd a képválogatást 2016-ból. A képeket újraszerkesztettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése