Nem a tortaszelet drága, te vagy csóró

Minden mindennel összefügg, hiszen egy világban tartózkodunk. Ezért botorság azt hinni, hogy nincs kapcsolat a politikai elitünk ámokfutása, az állam leépülése és a gazdasági problémáink között. Ha buborékban élsz, mert te olyan okosba megoldós típus esetleg a rezsim egyik kitartottja vagy, akkor kérlek ne is olvass tovább, neked biztosan jó, hiszen te aztán tutira tudod, hogy mi a stájsz. Kackac. Ne fárasszuk egymást. Én itt szaladgálok a porban, nem szálltam el. Napi teendőim közben rácsodálkoztam az idei országtortákra: Huncut szilva herceg és Nagyi kedvence. Szeletjük kilencszáz forintba kerül. Vehettem volna, de okulva az előző tortákból, hogy rendkívül tartalmasak, vagyis nem alap nasik, most ellenálltam a csábításnak. Öregszem. Okulok korábbi tapasztalataimból és inkább megadom a módját az élet élvezetének. Az országtorták nem drágák. Te vagy csóró és még buta is vagy, ha háborogsz. Én is szegény vagyok, de a minőséget nagyra tartom és megfizetem. Nem ugatok frusztráltan, hogy miért ennyi? Tényleg, ha már képes vagy kérdést feltenni, miért nem kérdezel rá a bejegyzés elején olvasható összefüggésekre? Miért nem kérdezel a politikusainktól? Itt kezdődne a valóság megismerése. Itt kezdődhetne el a változás, és indulhatna el valóban az ország fejlődése és felzárkózása a 21. századhoz.
Remélem, lesz idén olyan alkalom, amit ünnepinek nevezhetek és akkor leülök megenni egy szelet országtortát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése