Decemberi naptár

2020 tizenkettedik hónapja kezdődött el, régi nevein: Karácsony hava, Télelő, Álom hava. A naptárlaphoz két tavalyi fotómat használtam fel. A háttér a Körös Klub egyesület génbankjában készült csoportkép. A gombásztársaimat az üveggömbön tükröződve fotóztam le. Idén egyetlen egy közösségi gombászaton sem voltam. A járványhelyzet miatt a nullára redukálódott az offline közösségi életem. Ez azért nyomasztó annak ellenére, hogy folyton jártam gombászni. Hiányoztak a többiek. Remélem, hogy 2021-ben normalizálódik a helyzet! Elindult a harmadik szakellenőri tanfolyam Békéscsabán, négy oktatási nap az enyém. Jó lenne személyesen megtartani az előadásokat és a terepgyakorlatokat.
A hónap jeles napja a téli napfordulóé, ami december 21-én lesz. A nappalok ismét hosszabbodni, az éjszakák rövidülni fognak. Január végére a változás már egészen feltűnő. Természetimádó pogányként nekem a napforduló valódi ünnep, és a szilveszter semmit sem jelent, pusztán dátumváltozás. Az igazi újév március elseje. Gyerekként is zavart, hogy az újév kettévágja a telet. Most sem tűnik logikusnak. Azért ettől még nem megyek falnak. A tél ugyanúgy csendes időszak marad, akármikor is váltunk évet. A természet pihenőidejét ki fogom használni, online foglak "szórakoztatni" titeket. Hamarosan feltöltöm az első oktató videót. Közben összerakom a magazinom idei második számát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése