Véremet adtam az erdőért

Vacakul aludtam, mert a szúnyogok a házba is bejutottak és néhányuk egész este kerülgetett, miközben aludni próbáltam. Aztán győzött a kimerültség, de ugyanolyan mosott rongyként keltem, ahogy feküdtem. Viszont az önkéntes feladat szólított, nem maradhattam ágyban. A felmérő útvonal heti bejárásának meg kell történnie, még véráldozat árán is. Tavaly nem mentem el a nőszőfüvekhez virágzásuk idején, mert háromszor annyi szúnyog volt mint idén. Azért most is az aljnövényzetből százával röppentek fel, hogy igyanak belőlem. A sűrű részeken átrobogtam, és nem néztem se jobbra, se balra. Atit küldtem be a fenyők alá, hogy ellenőrizze az ottani gombákat. Én futottam tovább a menedékhez. Szúnyogokkal szembeni türelmemet a nőszőfüveknél akartam elhasználni. Mert tudtam, hogy kedvenc kosborjaimnál el fogok időzni. A gombákról kevés képet lőttem, szerencsétlenkedtem a szúnyogokat hessegetve. Aztán az orchideáknál mély levegőt vettem, és fotóztam. A képválogatás első képével igazán elégedett vagyok. Ati közben szedett egy kis gombát, amiből pörköltet/paprikást főzök. Jó volt a kedvenceimet látni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése