A tavasz szépsége

Körültekintően, nagy ívben kerülve a többieket, de zömmel alig találkozva valakivel indultam el rövidített napi sétámra, hogy megörökítsem neked a tavasz szépségét. A barátságtalanabb időben jól felöltözve siettem virágtól virágig. A késő télies fordulat ellenére a kikelet megállíthatatlan. Az élet teszi a dolgát. Valójában az ember is erősebb mint gondolja magáról. Ami gyengíti, a sokféle civilizációs ártalom, és a készen kapott dolgok kritika nélküli elfogadása. A média torzít. Évekkel korábban rájöttem, hogy nem kapok tiszta híreket, és szándékosan akarnak összezavarni. Mert a bizonytalanságban, félelemben tartott ember még az okos is, meglepően könnyen irányítható. Ezért nem hat meg a járványhisztéria. Észszerűen, ahogy gombászni tanultam, közelítem meg a problémát és betartom a szabályokat. Lehetne erről hosszabban is írnom, de másfelé terelem a gondolataimat, mert az élet nem állt meg. Gyönyörködj a város közterein fotózott virágokban, és lásd a valóságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése