Augusztus programjai

A képet 2016 augusztusában lőttem a mályvádi túra során, amely idén is az egyik fő programja lesz az év nyolcadik hónapjának. A Mályvád 55 teljesítménytúra a helyi túraszezon legfontosabb eseménye, amire több százan szoktak nevezni. Elképesztő jövős-menés van az öt távnak köszönhetően Kétkörösközben. Én idén a 25 km-es útvonalat szeretném bejárni. Sajnos a nagy meleg miatt tavaly sem mertem ezen elindulni, és csak 12 kilométert mentem. Pedig a lábaim bizseregtek, hogy bírtak volna többet is. El ne felejtsek előnevezni, amit már meg lehet tenni. Minden tudnivaló ITT megtalálható. Augusztus 25-én lesz.
Addig még van pár esemény, amin ott leszek. 

11-én terepgyakorlatot vezetek a szakellenőr tanulóknak. Jó lenne a Pádisra felmenni, ott különleges hegyvidéki fajokat lehet tanulmányozni és persze vargányát, rókagombát szedni.
16-án gombász napot tartok gyerekeknek. Idén nyáron a második lesz. Az első július 26-án volt. Ez önkéntes egyesületi munka. Évek óta tagja vagyok a Körös Klubnak.

18-án hegyvidéki túra lesz. Biztosan 1000 méter fölé megyek, mert lenti részeken beüt a kánikula.
29-én lesz a nyár búcsúztató gombaklub a könyvtárban délután öt órától.
Természetesen a nyár nem ér véget a naptári nyolcadik hónappal, hanem az őszi napéjegyenlőségig tart. Azonban már most észlelhető, hogy változik az erdőkben a fajösszetétel, például megjelentek az első pókhálósgombák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése