Jó munka volt

Június 19-én, augusztus 28-án, szeptember 10-én és október 8-án terepgyakorlatra vittem a békéscsabai szakellenőr tanfolyam csoportját. A tanfolyam lezárult november 12-én a vizsgával. Zömmel jó és jeles értékelést kaptak a vizsgázók. A szép eredményekhez egy picit magam is hozzájárultam a jó hangulatú gombatúrákkal.
A 2015-ös tapasztalataim alapján döntöttem el, hogy a megadott képzési napokon hová viszem a csapatot. Emlékszem, ahogy januárban a vázlatfüzetemben megtervezem az évet, és beírom a dátumokat a helyekkel. Tudtam, hogy június közepén a középhegységi helyeimen jó a gombahelyzet, aztán nyár végén az 1000 méter feletti erdőkben tobzódnak a gombák, majd októberre, ha megjöttek az őszi esők, akkor a helyi terepen lesz érdemes körülnézni. A száraz augusztus és szeptember ellenére minden az elképzelésem szerint történt. Érdemes a linkekre kattintani és megnézni a terepgyakorlatokon lőtt képeimet. A legmámorosabb túra az augusztusi volt, amikor Biharfüredre mentünk. Pompás gombákat találtunk, és az éppen beindult vargánya hullám bőségesen adott nekünk szép termőtesteket. Ez inspirálóan hathatott mindenkire. Örültem, hogy örültek a jó gombáknak. Öröm volt a túravezetés, és fáradhatatlanul ontottam a fejemben tárolt gombaismeretet. Jó munka volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése