Három éves a Gombamánia

2010. október 14.-én írtam az első bejegyzést a freeblogon, amit később áthoztam a blogspotra. A legtöbb bejegyzést 2012-ben írtam, mert én is ki akartam próbálni, hogy milyen mindennap frissíteni egy blogot. Idén fél évig tartott a lendületem, aztán elfogyott, inkább elillant. Telítődtem gombákkal. Nincs hiányérzetem. Nem unszol semmi sem, hogy alkossak. Érdekes tevékenység egy blog szerkesztése, de csak egy hobbi. Lényegtelen, hogy van vagy nincs. Egyetlen valós haszna volt számomra, hogy a blogolással jelentősen növeltem az ismereteimet a gombákról. Most már az jön, hogy mihez kezdek a megszerzett tudással.

1 megjegyzés:

  1. ha nem feltétlenül kötődsz a jelenlegi tartózkodási helyedhez, érdemes körülnézni olyan országrészekben, ahol gomba van, cserébe szakellenőr nincs... jsajnos vannak ilyen vak foltok az országban szép számmal

    VálaszTörlés