1+1%

Május 20-ig lehet rendelkezni magánszemélyeknek a személyi jövedelemadó 1+1%-ának felhasználásáról. Én az ügyfélkapun keresztül online átnéztem és elfogadtam a NAV által elkészített adótervezetet és nyilatkoztam az 1%-ról. Ez nagyon egyszerű volt. Persze ehhez kellett az ügyfélkapu is, amit két perc alatt megnyitottak nekem a helyi kormányablakban. Ez se volt egy bonyolult dolog. Kis ráfordítás, pici figyelem, ami sokat jelent a civil szervezeteknek, mert sok kicsi sokra megy.
Nálam nem volt kérdéses, hogy kinek adom az 1%-ot. Gyerekkorom óta lelkesen figyelem a természetet, nagy kedvencem volt Gerald Durrell könyve, Az amatőr természetbúvár, és szívesen nevezem magamat amatőr természetbúvárnak. Mondhatni a jelző kötelez, így a TermészetBÚVÁR Alapítványnak megy az adóm kis része:
19624246-2-41
Ne feledd, a civil szervezetek fontos feladatokat vállalnak át az államtól, például a felnövekvő nemzedékek szemléletformálását. Csak töredékük simlis. A legtöbbjük nyílt kártyákkal játszik, könnyedén lehet róluk informálódni. Biztosan találsz köztük szimpatikusat. Ne legyél rest, nyilatkozz az adót 1%-áról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése