Gombás nap

A kedd a csendes piacos nap, de az esőknek köszönhetően már reggel hétkor megérkezett az első gombásztárs. Az utolsó fél tizenkettőkor futott be, fél órával a vizsgáló zárása előtt. Örültem a gombáknak. Jó volt látni a termőtesteket. A tejpereszkék lekaszabolása szomorúsággal töltött el, de még nagyobb szomorúságot keltett bennem a szegénységgel szembesülés. Nem részletezem. Határ menti gombaszakellenőrként van pár torokszorító élményem. A munka végén összepakoltam az elkért bemutató termőtesteket. Úgy döntöttem, hogy kitérek a Csabapark felé és megnézem ott a gombahelyzetet. Az esők hatása itt is jól látszott, mert nyomulnak a kedvenceim. Tudtam gyarapítani a napi gyűjteményemet. Most a hűtőben a vasárnapi gombákkal együtt kb. húsz faj termőtestei vannak. Ideje lenne videót készítenem. Kár, hogy krónikus fáradtság gyötör. A stressz lopja az életerőmet. Bár a gombák képesek feltölteni és rávenni plusz erőfeszítésre. A képválogatás első képét még mobillal a vizsgálóban lőttem. A többi a nyitóképpel együtt a Csabaparkban a Canon kompakttal készült. Az ugrópókos is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése