Évfordulós ajándék a blogomnak

2010. októberében indítottam el a blogomat a megszűnt Freeblogon. 2011. novemberében hoztam át a Google blog felületére, ahol azóta is megtalálható és szép nagyra gyarapodott kitartó anyaggyűjtésemnek köszönhetően. Több mint 2000 bejegyzés van benne és talán meg sem állok 3000 cikkig. A blogírás inkább hobbi, nem hoz pénzt nekem. A gombák iránt érzett vonzalom motivál. Kicsi korom óta érdekelnek. És a gombák meghálálták rajongásomat. Az idei blog évfordulóra különleges ajándékot adtak nekem. Lásd az ujjaim közé csippentett termőtestet. Ízletes vargánya. A megyéből. Terepgyakorlatra vittem a háztájiban a szakellenőr tanulókat és csak négy lépéssel maradtam le a termőtestről. Előttem ment az egyik tanuló és ő vette észre. Azonban a helyszínt én választottam ki, és a nagy területen belül én lőttem be jól az irányt, ahol ott volt az egyik gomba "szent grál". Régóta vágytam vargányát találni a háztájiban. Nem az élvezeti értéke miatt, hanem a kuriózum mivolta miatt. Itt nincs számára megfelelő élőhely, csak szigetszerű foltocskák kínálhatnak számára oázisokat. Ezeket megtalálni kapásból kihívás. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy jó helyre mentem. Öreg gombász vagyok, de a gombák mindig készek meglepni engem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése