12+1 fotóm 2021-ből

A 23. gombász szezonom a 2021-es év, aminek a jelzője: pokoli. Soha ilyen forró és száraz évet még nem éltem meg. Láttam mindenféle variációját az időjárásnak, de ennyire rossz kombinációját a negatív tényezőknek először tapasztaltam meg. A nyár kész horror menet volt számomra. Csodálkozom is, hogy átvészeltem. Abszolút túlélőmódban toltam végig. Nem voltak nyári gombák! Nem tudtak teremni a karakterfajok. Gyakori gombáinkról nem tudtam idén fotókat készíteni! Nagyon kicsi az idei fotós anyagom. Nyúlik az arcom. Rázom a fejem. Irracionális. Azért összecsipegettem a pár tucat képet egy mappába és kiválogattam közülük párat. A plusz egy az idei év ajándéka, a meglepetés gomba, az egyik "szent grál", az ízletes vargánya bizonyító termőteste Békés megyében. A nyitókép tényleg itt készült a Viharsarokban. Volt is nagy öröm és táncikálás a terepgyakorlaton. Kevés élményt adott 2021, de ez bekerült a legjobbak közé. Évek óta vágytam rálelni a vargányára a szülőföldemen. Tudtam, hogy kell lennie. Idén meglett. A fene se gondolta volna, hogy a pokoli év ajándékoz meg vele. Sose feledd, a gombák mindig készek meglepni minket. Nem rajtuk múlt, hogy ennyire rossz az idei év. Pocsék időjárás, kevés csapadék, hőhullámok, légköri aszály, kései majd korai fagy és még sorolhatnám, ami üti-vágja a kedvenceinket, de minket is. Lógatom az orrom. Imádok a zöldben lenni és futni a kedvenceink után, de 2021-ben nem igazán mozogtam természetes közegemben. Hagyom a kesergést. Lásd a képválogatást januártól novemberig, 9 Canon kompakt, 3 (+a nyitókép) Nikon tükörreflexes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése