Esőt láttam

A mobillal megörökítettem a ritka tüneményt, a zivatarfelhő záporát, ami három óra után érte el Békéscsabát észak felől. Sajnos a zivatarok kis kiterjedésű égi locsolókannák, amik nem tudnak a kialakuló országos aszályon enyhíteni. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy éltem át forró nyarakat, pontosan tudom, hogy mi vár ránk. Kísért a 2007-es év pokla, amikor napernyő alatt közlekedtem és palackból öntöztem a fejem, hogy ne hevüljek túl. Olyan forró és száraz volt az az év, hogy a fák október közepére a szomjúságtól ledobták a lombjukat. Sajnos nincsenek fotóim a múltból, de az emlékeim megbízhatóak, egy életre előttem van, ahogy locsolom magam a forróság ellen védekezve. És ismét itt az esély egy forró nyárra. Vártátok? Mivel fogjátok tölteni? Egyébként a 2015-ös nyárról tudok linkelni helyzetjelentést. Akár a jelenben is megírhatnám a dátumhoz érve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése