Megjelent a negyedik szám

A publikáló oldalamra feltöltöttem a július-augusztus során gyűjtött anyagokból összerakott 4. számot. Igaz, hogy az eredeti terv szerint már az ötödiket kellett volna feltennem, de az augusztussal beindult aszály lenullázta az anyaggyűjtésemet. Ha nincs gomba, nem tudok fotózni, és nincs miről írnom. A negyedik szám is sokáig félkészen várakozott, mert a szárazságban az ihletem elszállt. Aztán idegesíteni kezdett a félkész munka és két nap alatt befejeztem. A címlapján szereplő képet augusztus 4-én lőttem az egyik kedvenc hegyvidéki gyertyános-tölgyesemben. Középen egy galambgomba és császárgalóca tojás látható, a háttérben még két galambgomba. A fő téma a galambgombák és rokonaik. Olvashatsz a tejelőgombákról, a rizikékről, és még számos gombáról, amikről nem is gondolnád, hogy egy rendbe tartoznak a közkedvelt galambgombákkal. A magazin utolsó előtti oldalán mini kvíz segíti az olvasottak megjegyzését. Bármi észrevételed van, hibát találtál, írd meg. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése