Miért tartom nemzetárulónak a politikusaink zömét és gazdasági bűnszervezetnek a NER-t?


Egyszer már megmondtam, hogy íróként négy feladatom van: figyelni, emlékezni, összegezni és közölni. Emlékszem Kishantosra, a biogazdaság kálváriájára és az önérdekre, ami halotti tort ült egy nemzeti értéknek tekinthető vállalkozáson. Egészen mást értek érték alatt mint a közönséges percembereink, akiknek silányságáról mindent elmond a pénzéhségük. Aki csak a vagyonba tud kapaszkodni, senkinek tekinthető, értéktelen szemétnek, amit szétfú a történelem legkisebb szellője is. Ezek élősködnek rajtunk és pusztítják közvetve a haza testét, mert elölik az igaz magyarokat. Bolye Ferenc tragédiáját nem felejtettem el. Nagy tanulsággal szolgált számomra, mert megmutatta, hogy a nemzetinek hazudott kormány pénzéhes gazemberek gyülevész bandája. És még mindig vannak, akik azt hiszik, hogy a narancs rezsim nemzetvédő. Mennyi halottja is van már a rezsim pusztításának? 
Nem vagyok etnonacionalista, mert megtapasztaltam, hogy minden nemzetben vannak emberi értékeket őrző értékes emberek, de ezen a földön élve komoly érdekem főződik hozzá, hogy az értékteremtő emberek szabadon dolgozhassanak. Bolye Ferenc már nincs köztünk, 2016-ban elhunyt, de vannak még mások, akiket nem szabadna sorsukra hagyni. El nem tudod képzelni, hogy mennyire dühös és csalódott vagyok. Én nem erre adtam felhatalmazást 1998-ban, amikor először szavaztam. Az ember fiatalon rendkívül naiv, és én komolyan elhittem, hogy legtöbben tisztességesek vagyunk és kinézzük egymás közül a közösségre kártékonyakat. Aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen a lopás, kisajátítás, lepapírozása a bűnnek teljesen hétköznapi ügymenetek Magyarországon. Ezek máshol is bőségesen előfordulnak, de én itt élek. Egyetlen egy közösség sem maradhat fent, ha elhatalmasodik benne a bűn és átjárja a társadalmat. Még pár évig lehet lopni, aztán a rohadékok alól kirohad az ország, és kénytelen lesznek egymás torkának ugrani. Megindul a NER önfelzabálása, amikor a hazát felélték. És a gazdálkodáshoz tényleg nem értenek, lásd a napokban felvett kínai hitelt, amit a magyar embereknek kell visszafizetniük, ahogy a többit is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése