Nem éri meg

Havi 75ezer csak az élelemre elég. Ennyiből élek(?). Utazást, anyaggyűjtést, de még egy bakancscserét sem engedhetek meg magamnak. Ezért bocsássatok meg nekem, de a saját jól felfogott érdekemben csak a minimumot nyújtom és nem fantáziálok semmiről sem. Felfogtam, hogy nincs szükség rám. Tulajdonképpen belső emigrációba vonultam és rengeteg erőmet elviszi, hogy feltámadt iszonyom ellenére jófej legyek veletek. Nem vagyunk barátok. Ti nem ismertek engem és én sem ismerlek titeket. Azonban biztos vagyok benne, hogy még egy ilyen önsorsrontó nemzet nincs mint a magyar. Nézzétek el nekem, amiért önmagamat mentem és másfelé irányítom kreatív erőmet. Nem kell jópofizni. Én sem fogok. Udvarias és kedves maradok, de nem reménykedek semmiben sem belföldön. Nincs szükségem itt több tapasztalatra. Nyomós oka van a keserűségemnek. Egyébként örülök, hogy a blog időnként eléri a célját és rácsodálkoztok a gombák világára. Ezért hoztam létre a Gombamániát. Ami egyértelmű, szóra sem érdemes és rajtam picit sem segít, amikor húsba vágó gondjaim vannak. Szerencsémre felnőtt ember vagyok, elhúzhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése