Téli napforduló előtt az év utolsó gombászata

Fagyos volt a reggel, de a kora délután csodásan enyhe. A napsütés melengetett, amitől ellenállhatatlan vágy tört rám, hogy terepre menjek. Akartam szedni a téli hármasból, és kettőt sikerült is, téli fülőkét és júdásfülgombát. Ezekből levest fogok készíteni, itt a tökéletes recept. Délelőtt a városban fotóztam a kompakttal, például a deres levélkét a Ligetben, de terepre már vittem a DSLR-t is a 70-300-as kit objektívvel, amivel tudtam madarakat fotózni. A kastélyparkban a szép idő ellenére kevesen voltak, szinte kihaltnak tűnt. A madarak viszont élettel töltötték meg. Nagyon jó volt odakint lenni. Sajnos a városban a téli fűtés keserű füsttel telíti a levegőt. Pósteleken nagyokat lélegeztem, miközben keresgéltem a fotótémákat. Sikerült szép fotókkal gyarapítanom a képtáramat. Egy kis szépség mindig felvidít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése