Be akarok gombázni!

Fél hatkor a tévé közelében voltam, és egészen véletlenül elcsíptem a Gasztroangyal harminchatodik epizódját. Amikor a tévé elé penderültem, pont egy ismerős gombatermesztő, Vigh Dávid magyarázott Borbás Marcsinak és társaságának, Légli Attilának.
"Kicsi a világ és üldöznek a gombák" gondoltam, és elindultam a konyha felé. Sajnos itthon most épp nincs gomba, így kénytelen voltam párizsis kenyérrel elhallgattatni a követelődző gyomromat. Közben az internetes mém tükörképévé változtam. Nagyon durva és kegyetlen volt a harminchatodik epizód. Az egyik receptet megtaláltam a Gasztroangyal oldalán.
A műsorban Vigh Dávidon kívül szerepelt laskagomba és shiitake termesztő is. Somosné dr. Nagy Adrienn a laskagomba elkészítési módjait mutatta be, Gyöngyösi Sándor a távol-keleti gyógygombáról beszélt.
A YouTube-n még nincs kint a mai rész, csak az ajánlója, de az MTV videótárában megnézhető. Csak erős idegzetűeknek és azoknak ajánlom, akiknél van otthon szárított vagy friss gomba. Egyből be akartok gombázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése