Európa-nap

"Valójában ez a nap nem csak az alapító országok állampolgárait, de az összes tagországét érinti, hiszen mindenki, aki demokratikusan választja a belépést, elkötelezi magát a békeprogram, szociális fejlődés, gazdasági fejlődés és szolidaritás alapgondolatai mellett." forrás
2004-es csatlakozásunkkal történelmi léptékű vállalkozás részesei lettünk. Az Európai Unió sokkal több az üzleti kapcsolatok hálózatánál. Lehetőséget ad rá, hogy közös kincseinket megőrizzük az utókornak, a világnak. Európainak lenni a szó pozitív értelmében nemes kihívás a globalizáció korában. Én büszke vagyok rá, hogy európai vagyok, és szerény lehetőségeimmel élve azon vagyok, hogy bemutassam neked közös kincseinket. Nekem a természet a mindenem, így figyelemmel kísérem a Natura 2000-es programot. A térképen a területei láthatók. Az ökológiai hálózat része Kétkörösköz ligeterdő származékai is Körösközi erdők néven.

Megjegyzés: A térképet innen vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése