Séta a Csabaparkban

Legutóbb szeptember 9-én jártam a Csabaparkban. Ma a kolbászfesztivál kapcsán az erőnléti sétám helyszínének választottam. Délután háromkor indultam el itthonról és hatra hazaértem. Kicsivel több mint tíz kilométert tettem meg. Az alkonyi fény nagyon tetszetős volt nekem. Őszi délutánokon sétálni mélyebb érzés. Amint beértem a parkba egyből kitértem oldalra és a szélénél sétáltam el. Itt több tucat cinege jött-ment és még egy zöld küllő is elröppent. Sajnos madárfotózáshoz több szerencse, jobb reflexek, nagyobb obi szükséges. Kész csoda, hogy az egyik izgő-mozgó kékcinegéről sikerült egy éles fotót lőnöm. Jobban kedvelem a nyugisabb témákat, ahol van idő szöszmötölni a fotózással. Itt oldalt a kései időpont miatt csak én voltam. Percekig figyelhettem a madarak sietős táplálkozását. A hideg éjszaka előtt enniük kellett. És gyönyörködhettem az őszben. Aztán átmentem a fesztivál helyszínéhez, kicsit hallgattam a régi slágereket. Majd hazaindultam. A képek többet mondanak a szavaknál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése