Póstelek eső után

A mediterrán ciklon, ami pár nappal korábban a nyugati országrészt áztatta el, visszapörgött dél-kelet felől és hétfőről keddre virradó éjszaka hullatta az esőt ránk. Sőt a csendes csepergés már hétfő kora délután elkezdődött, és sűrűbb részekkel váltogatva kora reggelig tartott. Nagyon rég volt ilyen hosszú ideig tartó esőzés Kétkörösközben! Sokat javított a hangulatomon. A rettenetes nyár és a szárazság kifacsart. Mentálisan szomjaztam az esőre. Végre megjött. Nem is volt kérdés számomra, hogy piac után megállok a Veszely csárdánál és megyek Póstelekre. Atit is hívtam, aki igent mondott. Ő lőtte a fotót rólam. Mezei szegfűgomba körében álltam. Lásd a képválogatás első képét. A nyitóképen az eső emléke, vízcseppek láthatók vérehulló fecskefű levelén. Megkapó látvány volt, ami fotón is jól mutat.
A csapadék sarat csinált a földutak porából. Vastagon ragadt a bakancsom talpára lehullott levelekkel. A levegő párával telítődött. Ez már az igazi ősz! Imádom. Lubickoltam az élményben.
A kullancslegyek is nagyon boldogok voltak, akik jöttek rám örök (vér)barátságot kötni velem. Ragaszkodó kis dögök. Egy hazáig utazott rajtam. Itthon szabadultam meg tőle. Sajnos a kullancslegyek ronda csípést hagynak rajtam, így rövidre kell zárnom a bejáró túrákat. Kapkodva fotóztam, mert guggolás közben az avarról szálltak fel a vérszívók. Azért sikerült néhány szép képet készítenem öreg kompaktommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése