Nem a mi dolgunk

Hogyan fogalmazzam meg a gondolataimat anélkül, hogy gutaütést kapnék? Sok minden kavarog a fejemben. Gombász természetbúvárként szívem csücske az erdő és annak a helyi változata, a keményfás ligeterdő. A valamikori zárótársulásunknak külön magazinszámot szenteltem. Kérlek, olvasd el! Azonban tudomásul kellett vennem, hogy civilként semmi közöm az erdészet üzletéhez. Eleve ott az erdőtörvény, ami köti az erdészeket. Nem random módon cselekszenek. Kétkörösköz "erdői" faanyagtermelő állományok. Pont. Mit nem lehet ezen megérteni?!? És miért kell engem fotókkal zaklatni? Szerinted mi a tökömet tudok tenni? Amikor az egyik erdész szaktekintély megmondta nekem, hogy vérlázító dolgokat vágtam a fejükhöz. Elismerem, tudálékos kisökörként rohantam nekik. Szóval nincs itt semmi látnivaló. Az erdészet gazdálkodik a rábízott természeti vagyonnal. A fotót gombásztárs készítette a végfelhasználatra került mályvádi 9B-ről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése