Kikapcsolódás gombákkal

Bármennyire fura, de ennek a romlásnak indult termőtestnek megörültem, mert nem múlhat el úgy szezon, hogy ne készítsek fotót a legmérgezőbb gombánkról. A tönk mintázata, a fehér lemezek, a tuti lakcím együtt garantálja, hogy ez a fagysérült termőtest gyilkos galócáé volt. Fogalmam sincs, hogy láttam meg az avar közt rejtőzködő gombamaradványt, de észrevettem. Ez a lényeg. Egyből jobb lett a kedvem, hogy sikerült kipipálnom egy kis célt. Szenvedélyes gombavadász vagyok, és ha "üldözök" egy gombát, akkor "elejtése" öröm. Boldogabban pattogtam tovább újabb fotókat készíteni. Nem kell meglepődni, a blog neve mindent megmagyaráz. Jó és erős a kapcsolatom a természet különceivel. Álmomból kiugrasztva is előnyös fotókat tudok készíteni a termőtesteikről. Ráadásnak ma meglepően szép idő volt. Ugyan hideg volt a levegő, de a napsütés, az enyhe légmozgás, és a lombok felragyogó színe, valamint a testmozgás melegítő hatása együttesen felpörgetett. Aztán egymás után kerültek elém a fotózni való modellek. Rendesen becsíptem az élményektől. A kis öreg Canon kompakttal dolgoztam. Rég vittem terepi munkára, utoljára májusban fotóztam vele. Szeretem a fotóit, más a hangulatuk mint a nagy gép felvételeinek. Lenyűgöz a DSLR képminősége, de a kompakt közeli fotóit mégis szebbnek látom. Lásd a mai képválogatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése