Üstökös a hajnali égen


Ennél frissebb bejegyzés tán még sosem volt a blogban. Atival háromkor keltünk, hogy lássuk a NEOWISE üstököst. Pillanatok alatt összerántottuk magunkat és Ati nyitotta a kaput az autónak, majd szólt nekem, hogy az utca végén az égen látja az üstököst. Mondom, te most szórakozol velem. Kimentem én is, és tényleg ott volt. Én meg napokkal korábban kinéztem, hogy hol van hozzánk legközelebb szabad rálátás az észak-keleti horizontra. Na, puff. Egy kis részén, ahol kell, pont rálátunk az üstökös irányába. De a fotót a fényszennyezés miatt nem az utcából lőttem, hanem kimentünk az elkerülőre és egy mellékút elejére beállva fotóztam. És etettem a szúnyogokat. Kész csoda, hogy ez az egy kép sikerült. Természetesen szabad szemmel és binokulárral is gyönyörködtem az égi vándorban. A szúnyogcsípések ellenére totál megérte korán kelni és üstököst látni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése