Tetszettek volna igényesebbnek lenni és elzavarni a tehetségtelen kóklereket az ország éléről!


Emlékeim szerint, az országban sokan saját ingatlant építettek maguknak, vagyis van tapasztalatuk abban, hogy bizony jó szakemberek kellenek az építkezéshez. A kókányolás életveszélyessé teszi a leendő otthont.
Ezért nem értem, hogy ez a "nagyon tehetséges" nép, hogy nem vette észre, hogy mi történik az országvezetésben?!? Hogy tulajdonképpen 2010 óta tessék-lássék kormányzás van és az igazi cél a megszerzett államhatalommal irdatlan magánvagyonokat létrehozni, vagyis magánemberek nevére íratni az állami vagyont. Ez elég jól sikerült, miközben a kifosztott állam roskadozni kezdett. És az emberek újra és újra megszavazták a haramiákat.
Most már tessék szépen örülni a nemzeti agyarországnak, minden a lehető legjobban alakult, nincs is itt semmi látnivaló.
Milyen találó, hogy gyáva népnek nincs hazája. Gyávák vagytok, és a NER elvette magának az országot.
Hiába kiabáltam; pusztába ordítottam félelmeimet, vágyaimat. Megtettem, amit tudtam, így emelt fővel szemlélem a rossz kutyakomédiát. Azt kaptátok, amit mások szándékoztak adni nektek, vagyis a koldus minimumot. Tökéletes balekok vagytok. Ami bizonyítja, hogy az oktatási rendszer mindig is képtelen volt embert nevelni a magyarokból. Akkor miért sírtok, hogy nincs tanár?
Az alapvető polgári öntudat sincs meg bennetek. Totálisan vakok vagytok, így hiába beszélek nektek a színekről. Hiábavaló erőfeszítésemmel gyötröm magamat. Nektek már mindegy. Későn rítok.
Mentem a dolgomra. 

Közéleti gondolkozás: az első lépés
Miért tartom nemzetárulónak a politikusaink zömét és gazdasági bűnszervezetnek a NER-t?

Mi a baj a magyar politikussal?
Kinek a felelőssége?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése