Kis magyar abszurd

Az ábrát a 2014-es választási évben készítettem
1998-ban az első parlamenti választásomkor tele voltam pozitív érzésekkel. Ünnepnapnak éltem meg. Mára a tapasztalatok hatására undor, megvetés és düh tombol bennem és életemben először tudom, hogy csak egy megkopasztott palimadár vagyok, akinek szavazatán semmi sem múlik. Az illiberális demokrácia szabadságellenes kigúnyolása a népfelségnek. És nincs kedvem legitimálni a szavazatommal a kevesek rémuralmát.
Megértem, hogy a fosztogatás nemzeti hagyomány, hiszen a "dicső" honfoglaló ősök sokáig sikeresen dúlták és fosztogatták a nyugatot, de Szent István megegyezett a nyugattal és a népet nyugati irányba fordította, amely döntést megerősítette a 2004-es csatlakozásunk az Európai Unióhoz. 
Micsoda ócska hamis rigmus a háborúpártiság, lévén hogy az unió azért jött létre, hogy ne ismétlődhessen meg a nemzeti torzsalkodás miatti háború!
Az EU békepárti, sokkal inkább mint a zavarosban tüskés horgokkal halakra vadászó nemzeti szélhámos.
Miért választanak szemét alakokat példaképnek a "magyarok"? Költői kérdés, amit meg tudok válaszolni, mert gyengeségükben azt hiszik, hogy a bálványozott agresszív "geci" a rajongásért cserébe juttat nekik ezt-azt, vagy legalább az azonosulással ők is részesülnek a sikereiből(?) Én pedig józan paraszti ésszel és erős önismerettel rendelkezve döbbenten állok az önsorsrontó viselkedés előtt, amit képtelen korrigálni a szerencsétlen "büszke" rajongó, "igazi" magyar. Mély sóhaj. 
Keserűen felnevetek, ahogy emlékezetemben végigveszem az összes mocskos húzását a nemzetvesztő "elitnek". Mert bíztam bennük. Tényleg a kezükbe helyeztem a sorsomat és hittem benne, hogy megteremtik az átlátható államot, amiben nincsenek titkok, mindenki erőfeszítéseihez mérten gyarapodhat és nem a mutyi, a csalárdság, a "könnyű pénz" harapódzik el.
A jogi végzettséggel rendelkező öltönyös bűnöző a legrosszabb, mert úgy lophat, hogy törvényessé teszi a lopást önmaga számára. Pedig úgy tudom, hogy lopni bűn. De ha minden le van papírozva, akkor minden rendben van?!
Elegem van a magyarok esztelenségéből, ahogy furfangnak vélik az alattomos szarkavarást. Ahogy bálványozzák az elszemtelenedett hazugokat és éltetik a bűnt. 
Attól tartok, hogy 2024. június 9-én végérvényessé válik Magyarország szanálása. Mert a nemzetvesztő horda nem fogja hagyni, hogy az ebül szerzett vagyona elússzon. És a nép nem elég bátor és becsületes ahhoz, hogy észhez térjen. 
Elgondolkodtató számomra, ahogy a magyar nép szabad akaratából(?) mindig az önpusztítást választja. Hogy a fenébe gyűlölheti egy kis nép ennyire önmagát?!?
Értékőrzőként fájdalmas és gyötrő látnom az önsorsrontást. Hiába emelek szót, hatástalan. 
1998-ban tele voltam pozitív érzésekkel, elhittem, hogy egy szép reményű ország ifjú polgárra vagyok. 2024-ben könnyen lehet, hogy életemben először nem megyek el szavazni. 
Rájöttem valami fontosra, hogy önmagamat fejlesztve én magam viszem tovább az értékeket. Nem szükséges hamis reményeket éltetnem és hinnem tovább a polgári Magyarországban. Megette a fekete fene, béke poraira. Délibáb volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése