Előadás: tavaszi gombák

Délután fél hattól a Google Meet chat szobában a tavasszal termő ehető termőtestet növesztő gombafajokról fogok beszélni. Természetesen említésre kerülnek mérgező hasonmásaik is.
A fotót és történetét már megosztottam tavaly, amikor pár régebbi gombás emlékemet idéztem fel. Szerencsés vagyok, hogy tizenkét éve ott lehettem egy kucsmagomba-túrán. Ráadásnak 2010 időjárása nagyon különös volt, júliusig folyamatosan robogtak át rajtunk a nyugati ciklonok és rengeteg esőt zúdítottak ránk elképesztő gombaszezont berobbantva. Ennek hatására indítottam el októberben a Gombamániát.
Kár és szörnyű, hogy a klímaváltozás tönkreteszi az élőhelyeket. Ezért csak virtuálisan tudom megidézni a tavaszi gombaszezont. Az aggasztó körülmények ellenére az előadásom jó élmény lesz. Szeretettel várlak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése