Előadások

Ma volt fél hattól a Fenyők és gombáik nyílt online előadásom, ami egy lazább hangvételű oktatóanyag, nem olyan tömény mint a direkt, tudásátadásra fókuszálók. Azért bőven szórtam a tudásmorzsákat, tartalmas volt. Több mint húszan gyűltünk össze az online térben. Két hét múlva 31-én a tavaszi gombákat fogom megidézni. Sajnos az időjárás kegyetlen. Marad a múltidézés. A Google Meet chat szoba ugyanaz, amit hónapok óta használok. Negyed hatkor belépek és engedlek be titeket. Pontosan fél hatkor kezdem az előadást.
Kedvcsinálónak az egyik abszolút kedvenc gombafotóm, amit 2018. március 30-án készítettem a kis nyárfaligetben, ahol 2007 óta figyelem meg a cseh kucsmagomba helyi termőhullámát. A termőtest és ibolya együtt az egyik legszebb tavaszi fotótéma. Örültem, hogy sikerült elkészítenem, mert direkt nem állítom be a képeimet. A kettő együtt nőtt. Egyiket sem kellett ide-oda tennem. Csak az avart sepertem félre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése