A gyulai piac szeme lettem

A nyári aszály rákényszerített, hogy más fotótéma után nézzek, mert terepen gomba nincs. Imádom fotózni a termőtesteket, mert megunhatatlan az egyszerű forma változatossága. Azonban hosszú hetek óta nem voltam gombatúrán. Gyötrelmeimet enyhíteni rárepültem a gyulai piac kínálatára. Anyai ágon földművesek a felmenőim. Őseimet az egyik Wenckheim gróf hívta megműveltetni a földjeit kedvező bérleti szerződéssel csalogatva őket. Erősen vonzódok a földhöz, másik életemben könnyen lehettem volna kertész. Ezért szinte lubickolok a piac kínálatában. Lelkesen fotózom a portékákat. Az elmúlt hetek fotóiból készítettem válogatást. A pisztricgombát is a piacon fotóztam, az egyik platánfát csócsálja. Alaposan meglepett, hogy szinte friss gomba kacsintott rám a magasból a munkahelyemen. A gyulai piac kisebb mint a csabai, de kínálata színes. Nagyon sok témát kínál. A piacos napok kedd, péntek, vasárnap. A kedd csendes, pénteken már többen vannak és vasárnaponként van igazi tömeg. Sokkal jobb piacon vásárolni mint zárt terű bevásárlóközpontban kóvályogni. Emberibb, hangulatosabb, kedvesebb. Öröm nekem, ha képeimmel sikerül picit növelni a piac látogatottságát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése