Gondolatok

Péntek óta a házban lapultam, mert akut egészségügyi panaszomat próbáltam csitítani sok pihenéssel. Sajnos nem vált be, ugyanúgy tombol a "rossz bőrben vagyok". A 2020-as év minden aktivitása ellenére eredményekben szűkös volt, kizsigereltem magam, a járványhelyzet miatt a stressz szintem plafonra mászott, amitől az akut problémám fellángolt. Egyszerűen kész vagyok, amit a testem a betegséggel jelez. Ilyen állapotban alig van kedvem mozogni, emberek közé menni, viszont az élet elképzelhetetlen mozgás nélkül, így kedd délután előbújtam és végigsiettem a városi felmérő útvonalamon. Sajnos gombát nem találtam. Porszáraz az összes lakcím. Vagyis találtam egy gombafajt, ami viszont elszomorított. A Deák utcában a hársfák közt van egy kocsányos tölgy is, aminek a magoncait ellepte a tölgy-lisztharmat. Ez a gomba képes végezni a fiatal tölgyekkel. Újabb negatív megfigyelés, ami lehangolt. Igyekeztem szép dolgokkal ellensúlyozni a rosszat. Séta és fotózás közben próbáltam megfejteni a krónikus betegségem lelki hátterét. A magyar társadalom bántalmazó természetű. Jutalmazás helyett a büntetésben érdekelt. Letöri az egyéni kezdeményezéseket, bünteti a másságot, sőt megbélyegzi, aki mer másmilyen lenni. A nemzeti kormány személyes haszonszerzését alig leplező gyűlöletkampányának legújabb húzása, a pedofil törvény, ami belerúg a melegekbe erre egy szörnyű példa. Negyvenéves korom után be kellett látnom, hogy a hazám egy szörnyű hely. A kezeletlen történelmi traumák, egyéni sérelmek olyan elegyet alkotnak, ami pusztító. Teljesen érthető, hogy vezetünk a negatív tendenciákban, hogy sok a rákos, a szenvedélybeteg, a pszichésen sérült. És őrület, hogy a segítő szakmákban dolgozókat szánalmas fizetéssel alázzuk meg. Közben a nemzeti kormány hirdeti, hogy oldd meg egyedül, de azok a disznófejű nagyurak törvényekkel legalizálják az állami vagyon saját kezükbe juttatását és dőzsölnek az államkincstárat fosztogatva majd szemét törvényekkel vegzálják az embereket. És van, akinek imponál ez a szemét banda és tapsol, elégedett. Normális ember nem akar ilyen alakok közt élni. Amire a gyűlölködők köpködve reagálnak, hogy jobb lesz nélküled. Biztos? Tisztában vannak a jövővel, hogy tíz-húsz év múlva mivé válik az ország, miféle pokoli skanzené? Ha a civilizáltak elmennek, akkor csak a barbárok maradnak. Barbárok mint a kormánytagok, akik csak az államkincstáron élősködve képesek vagyonos emberré válni. Ez nem sikertörténet, hanem tragédia. De sirassa a sok bolondot, akinek két anyja van! Erre jutottam. Én szenvedek, miközben a sötétség tombol és a benne tévelygők oly biztosnak érzik magukat és büszkén gyűlölködnek. Jobb lesz távol lenni tőlük. 2022-ben a lábammal szavazok.
Lásd képválogatást. A téglavörös susulykát még június 6-án fotóztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése