Aranyősz

18-án, 20-án, és ma mentem a gombák után. A három séta során lőtt képeket vegyesen rakom ki. Kétszer a városi lakcímeket néztem meg, és egyszer kimentem a fő indikátor helyemre, ahol sikerült ennivaló gombákat gyűjtenem. Ezekből nagyon finom pástétomot készítettem kis csirkemájjal kiegészítve. A déli tőkegomba volt a fő alapanyaga a jó éteknek. Kiváló csemegegomba, kedvelem. Ati vacsorára megette a gyapjas tintagombákat, a fenyőtinóruk is a pástétomba kerültek bele. A városban nem szedtem ennivaló gombákat, csak bemutató célra vettem fel termőtesteket. Lásd ezeket a következő videós bejegyzésben. A mai séta nagyon szép volt. Élveztem a napsütést, a kellemes enyheséget, gyönyörködtem az aranyőszben. Ez az igazi vénasszonyok nyara. Nem szeptemberben van, hanem októberben. Remélem, te is kihasználtad a jó időt és jártál a szabadban, találtál jó, ehető gombákat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése