Ideje lépnem

Irracionális az egész. Következetesen alkotó és oktató tevékenységet végzek, javarészt küldetésnek tekintve a vállalt célt, de be kell látnom, hogy mentálisan és anyagilag is felemésztem magam. Érezhetően sokat gyengült a testem és szellemem. Oké, hogy az őseimnek köszönhetően stabil emberi alappal rendelkezem, de észrevettem, hogy az alapot furkálják a negatív hatások. Szeretnék még alkotni, szép dolgokat létrehozni, amihez életben kell maradnom. Alaposan át kell gondolnom a következő lépéseimet. Aztán követem a tervemet. Fontos tudatosítanom magamban, hogy most nem szabad másokra gondolnom, saját magam kell mentenem, hogy továbbra is hasznára lehessek a közösségnek, akár valahol máshol. Beláttam, hogy itt nincs szükség rám. Pusztába kiáltott szó minden cikkem. Hatástalanok az erőfeszítéseim. Csak magamra számíthatok. Ilyen az alkotói lét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése