A szeretet kicsiny ünnepére

Múlt héten kiraktam a ketrecemre az A/3-as plakátot, amivel a gombásztársaknak kedveskedek. Hamarosan itt van a "szeretet kicsiny ünnepe", amikor jó meglepni a másikat egy kedves üzenettel, valami apró ajándékkal. A plakát az egyik ajándékom, még hárommal készülök. Készítettem 100-as listát a legfontosabb helyi gombákról, amit csinos leporellóvá szerkesztett meg az egyik húgom. Írtam 20 kérdéses mini gombakvízt a kezdő/laikus szint alapján. Veszek igényesebb csoki desszertet, amiből mindenki vehet egyet, aki megfordul Bálint-napon a gyulai gombavizsgálónál, ahogy vihet a gombakvízből és a leporellóból is. Szerintem a kedvességnek nem szabad kivesznie a társadalmunkból. Alapvetően szükségünk van egymásra, mert nem érthetünk mindenhez, vannak dolgok, amikben a másik ügyesebb, gyakorlottabb. A kölcsönös barátságos viselkedés hihetetlenül megkönnyíti az életünket. Egy kis kedvesség feltölt energiával. Ami jó, abban benne vagyok. Ezért készülök a Bálint-napra.

Megjegyzés: A plakáton csak két kép az enyém, a többit internetről töltöttem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése