Túlélni a telet


Nagy szerencsém volt, mert múlt hétvégén egyik gombásztársam a Mátrában járt és onnan hozott nekem sokféle termőtestet, amik csodás módon kibírták a több napos várakozást a hűtőben. Pénteken adta át a "túlélő" gombákat. Ezeket még egyszer átválogattam és a szebbeket pakoltam bele a dobozomba. Olyan fajokat tudtam bemutatni, amik nem élnek Kétkörösközben. Azért helyből is voltak termőtestek. Kb. harminc fajom volt, de nem mindről esett szó a videóban. Például a rőt csillaggombáról megfeledkeztem, pedig igazi különlegesség. Sóhaj. A járvány keltette bizonytalanság marja az idegrendszeremet, a stressztől kezdek én is megkergülni. Ezért adtam a bejegyzésnek a "Túlélni a telet" címet. Begubózok és reménykedek a pozitív kimenetelben. A nehézségek ellenére sikerült az év során anyagot gyűjtenem. Néhányszor eljutottam más tájegységekbe és egyszer a Szigethegységbe is. A sok élményt az online magazinom újabb különszámában dolgozom fel. Ezt majd karácsonykor tervezem publikálni. Sajnos a munkaszobában nincsen fűtés, így online előadásokat nem fogok tartani télen. Terepre még biztosan megyek, hiszen túrázni minden évszakban jó és mindig akad valami fotózni való. Vigyázz magadra és mindenki másra is, kedves olvasóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése