Nincs mit mondanom

2010. októberében indítottam el a megszűnt Freeblogon a Gombamániát. A blogot 2011. novemberében folytattam tovább a Blogspoton. Ennyi idő alatt oda-vissza mindent elmondtam, amit csak akartam. Nincs több mondanivalóm. Nincs mi motiváljon a további cikkek írására. Persze téma lenne, rutinom és tudásom van, de semmi külső motiváció. A belsőt pedig felemésztette a napi stressz. Békésebb és kellemesebb egész nap csak heverészni és az emberi minimumot teljesíteni. Boldog semmitevés. Fárassza magát a szemléletformálással, akinek két anyja van! Mentem is a francba.
Megjegyzés: Annyira kiábrándultam, hogy életemben először szaruhártya-gyulladásom van, vagyis tudatalatt a vakságot szólongatom, mert már rohadtul látni se bírom, ami körülvesz. Más egyéb negatív gondolatomat inkább nem osztanám meg. Közben itt van kézközelben a drága fotós szett, de érinteni se bírom. Nem hogy használni. Minek? Hogy én legyek a milliomodik "photographer"? Az eltelt tíz év kemény munkája után kiábrándultam a "kitartó munkából" is. Semmi kedvem a fotózásban reménykedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése