Kapcsolatok

Debrecenből két könyvvel tértem haza. Mindkettő életem egy-egy fontos részéhez kapcsolódik. Molnár Edittől kaptam a Gombák Zemplénből kötetet, amit a Zempléni Gombász Egyesület adott ki tavaly. Nagyon igényes, pazar. Lenyűgözve lapoztam bele, és egyből fő helyre került az elolvasandó könyvek kupacán. Hálás vagyok Editnek az értékes ajándékért. A másik kötet egy válogatás gyűjtemény és mai napig fülig szalad a mosolyom, amiért részese lehettem a hazai fantasy irodalmi körnek. Időnként lehetetlen mázli lep meg. Tizennégy évesen, amikor az életkoromból adódóan rákattantam a szórakoztató regényekre, sose gondoltam volna, hogy tíz évvel később a hazai "nagy öregek" közül az egyik lesz a mesterem, aki igyekszik megtanítani az írásra. Ahogy arra se gondoltam, hogy 2010 után enyém lesz az ország egyik legtovább szerkesztett természetismereti blogja. Csupa meglepetés az élet. Azért nemcsak rossz dolgok történtek velem életem 44 éve alatt. Peregnek lelki szemem előtt az emlékek. Csodálatos volt az erdőt járni vagy kitalált hőseimet terelgetni. Kár, hogy a kapcsolatok megszakadtak, és felőrölte az idegeimet az elszigetelt, magányos küzdelem. Belefáradtam a munkába. Másra vágyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése