Őszi gombák online előadásom pénteken

Itt van teljes erejével az ősz. Egyből kiraktam az ablakba pár narancssárga tököcskét és október 31-re utaló apró dekorációt. Narancssárga felső van rajtam, mert a fejemet kabak termésnek becézem. A Nagydobosi sütőtök szürke vastag héja fantasztikusan gazdag belsőt rejt ízletes magokkal teli, amik pirítás után nyerik el ízüket. Fiatalként marékszámra ettem a tökmagot. És jártam az Őrségben, használtam igazi tökmagolajat és mai napig kedvenc országtortám az Őrség Zöld Aranya. Bár kevésbé vagyok édesszájú középkorúként, így egy éve nem ettem tortát.
Most gondolatban az őszi gombász ösvényen sétálok az emlékeim között. Szeretem az őszt. A hónap elején megírtam, hogy miért. Röviden a cikk lényege, hogy az ősz nem az elmúlás ideje, hanem az életerő koncentrálásáé magokba, rügyekbe, gumókba a túlélés érdekében. Az ősz tanít, és bölcsebb mint egyéni panaszainkba temetkezve véljük. Butaság az élet bármely életet igenlő szakaszát a személyes sorsunkon való borongásra elpazarolni. Akkor is ha éppen szeles, esős, szürke, hideg időjárás van, mert ilyenkor a legjobb gondozni személyes kapcsolatainkat és valami kedvességgel meglepni a másikat. Bennem az ősz dala zsong és jó érzést teremt.
Az év 42. hetére is számos dolgot tervezek. Az egyik lesz a pénteki előadásom, aminek témája abszolút aktuális, őszi gombák. A chat szobát 17:55-kor nyitom ki és 18:00-tól kezdem az előadást.
Ha támogatni szeretnéd a munkámat, a blog jobb felső sarkában megtalálod a támogatói oldalamat. A jegyár 1100 Ft.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése