Tudáskosár

A támogatói oldalamra kiraktam egy harmadik összeget is, ami a leendő új tudáskosaram díja, amin jelenleg dolgozok. Frissítem a meglévő anyagaimat, teljesen újragondolom az előadásokat és másként csoportosítom át az átadandó tudást.
Szombaton inspirációért a fővárosba megyek, mert idén is lesz a Magyar Természettudományi Múzeumban gombakiállítás, és a Soroksári Botanikus Kertben is, de nekem tömegközlekedéssel a múzeum érhető el könnyebben és gyorsabban. Ráadásnak október 14-én lesz a Kéktúrázás napja is, vagyis délelőtt a budai oldalon leszek, kicsit beugrom Hűvösvölgybe, hogy az Országos Kéktúrán sétáljak pár száz métert. 2018-ban már egy picikét voltam itt, így különleges élmény lesz visszatérni öt évvel öregebben. Teljesen tudatában vagyok a halandóságomnak, és picit sem veszem természetesnek, hogy lehetőségem nyílik valamit ismét felkeresni. Bármikor véget érhet az életnek nevezett egyszeri kaland. Ezért sem unatkozom. Mindig van mit csinálni. Jelenleg négy kreatív projektet viszek párhuzamosan: oktatás, regényírás, fotózás, közéleti gondolkozás.
Október 14-én frissítem az élmény anyagomat. Egyetlen fél napba sok mindent fogok belesűríteni. Ennyire intenzív az anyaggyűjtés. A szabadúszó önfoglalkoztatás is ugyanúgy munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése