Fotók a vizsgálóból

Imádom a termőtestek egyszerűségét. Apró műalkotások. A nyitóképen látható fotóm egy igazi csendélet. Jobb lett volna a nagy géppel és profibb körülmények közt fotóznom, mert ezt a képet szívesen kinyomtatnám és bekeretezve a műhelyem falára tenném. Sajnos nem színhelyes a kép, de ettől még tetszik nekem. Tövisaljagomba és májusi pereszke van rajta. Az időszak fő gombapárja. Boldog vagyok, hogy idén egyszerre teremnek és mindkettővel találkozhatok terepjárás során. A gombásztársak is rájuk akadnak, így vasárnap több adagot láttam belőlük, amikből csipegettem az asztalomra. Ezekről készültek a fotók.
Befutott az első mezei szegfűgomba, és ehető csiperkék a mezei csiperke alakköréből. Érdemes gombászni, mert szerencsével az ember beleszaladhat a tutiba. Én pedig kedd, péntek, vasárnap délelőtt a gyulai piacon várom a gombásztársakat és gombáikat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése