Emlék 2019-ből

A szamócavirágot 2019 május elsején fotóztam a Szigethegység előterében lévő legelőn. A háttérben éppen csak homályos sejtelemként látható a Béli-hegység vonulata. Aznap egy sekély-ciklon felhőzete vonult felettünk és öntözte a földet. Csodálatos volt esőben túrázni. Friss és tiszta volt a levegő pont mint most. A mai esős időjárás hatására az emlékeim is felfrissültek és újra megosztom két évvel korábbi fotóimat.
Örülök, hogy 2013-2019 között több mint százszor túráztam az Erdélyi-szigethegységben. Bőven van emlékem és némelyik annyira élénk, hogy akár tegnap is történhetett volna. Három túra képeiből válogattam, 2019-ben elsején, tizenegyedikén és tizenhatodikán mentem át gombásztársaimmal Romániába. A második túra napos volt, de a harmadik ugyanúgy felhős-esős mint az első. Az utolsó képet, a szép zsákmányt már hazaérkezve fotóztam le. Látható a fotókból, hogy két éve egészen korán indult a nyári vargánya, mert már elsején megtaláltuk az első apróságokat. A hónap közepére pedig nemcsak a vargánya, hanem több jó, ehető gomba szintén teremni kezdett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése