Téli hármas

A nyitóképet kivételesen nem én lőttem, hanem Ati az új vázzal. A tükörreflexes kamera karácsonyi ajándékom egy kedves baráttól. Megfontoltan ismerkedek a merőben más és új technikával. Márciustól akarom munkára fogni, amikor előbújnak a tavaszi kedvenceim és már ismerem a gép alap funkcióit. Addig Ati "játszik" a kamerával, mert bezsongott a technikától. Szegény kis Canon kompakt valahogy nem váltott ki belőle ilyen szintű érdeklődést. Pedig a PowerShot A630 remek eszköz, ott látható a kezeim közt. Remek képeket adott nekem ma is. A hideg ellenére nagyon jó felmérő túrán voltunk Pósteleken, a fő indikátor helyemen. A kissé fagyos időben, könnyű zúzmarával behintett növények között, a majdnem megfagyott talajon meglepően kellemes volt a séta. Igaz, alaposan felöltöztem. Nincs rossz idő, ha megfelelő az öltözet. Ez egy szerencsés túra volt, mert teljesült az egyik kisebb célom, sikerült a három téli gombaászt lefotózni és begyűjteni egy út alatt. Gyakran csak kettő jön össze. Két marékkal lett belőlük szedve, amennyi untig elég gombaleveshez kettőnknek. A gombák mellett a zúzmarás indikátor helyemet is lelkesen fotóztam. Lásd a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése