Kék órában a dobozi hídnál

Sosem jártam eddig hajnalban a háztájim szívében, de ma erre sor került. Fél ötre jött értem a gombásztársam, akivel elmentünk Doboz-Szanazugba. Napfelkelte előtt (öt óra öt perckor kelt a Nap) már a dobozi hídnál voltunk, ahol a kék órában fotózni kezdtem a tájat és a Kettős-Köröst. Kivételesen vittem magammal mini állványt, mert kevés fénynél muszáj hosszabb záridőt használni, amihez stabilan kell állnia a fényképezőnek. Ezért a Canon A630-ast rácsavaroztam a háromlábra és leraktam a földre a legtöbb fotónál. Ettől jelentősen javult a képminőség, a kompakt igazán meg tudta mutatni, hogy mire képes éltes kora ellenére. 2006-os modell, vagyis idén 13 éves. Nem mostanában lesz lecserélve, mert lehetséges utódai mind százezer feletti áru gépek, amit kigazdálkodni szabadúszóként lehetetlen küldetés. Szerencsére hibátlanul működik, és sok szép felvétellel ajándékoz meg. Az eltelt pár nap különösen jó volt. Remek sorozatot tudtam készíteni a helyi gombákról. Elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése