Februári nyugalom

Fél kilenckor hárman elindultunk körülnézni a háztájiban. Az első bébi tavaszi gombákról készült fotók felpiszkálták egyikünket. Én jól tudtam, hogy hatalmas mázli kell a pirinyó termőtestek megtalálásához, így nyugodtan megálltam lefotózni az égboltot, ami megkapó látványt nyújtott a fátyolfelhőkkel. Aztán baktattam a társaim után. A kis nyárfa ligetem kellően be van ázva. Jelentősen jobb a helyzet mint tavaly. Az avar alatt nedvesen süpped a talaj. Elégedetten sétáltam az ismerős, öreg nyárfák között. Szerencsére többségük átvészelte a viharos napokat. A cseh kucsmagombás rész járható maradt. Itt egyetlen egy picike osztrák csészegombát találtunk. Sebaj! A mai nap célja nem a gombászás volt, hanem a kellemes testmozgás a remek időben. A február csendes időszaka a kedvenceinknek. Azonban a március rendesen pörögni fog, ha nem változik az időjárás és robban ránk a szeles-meleg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése